პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
|||
პასუხობს თემას
|
|||
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს
მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
|||
საუბრობს გამართულაი ენით
და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
|
|||
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
|||
ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს,
საგნებს
|
|||
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
|||
იცავს დროის ლიმიტს
|
გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლის თვითშეფასების სქემა
რა იყო გაკვეთილზე
შენთვის ყველაზე საინტერესო?
|
|
რა ისწავლე ამ
გაკვეთილზე?
|
|
რა გააკეთე ამ
გაკვეთილზე?
|
|
ვისთან ერთად იმუშავე?
|
|
რა გააკეთე კარგად? რა
იყო შენი წარმატების მიზეზი?
|
|
რა ვერ გააკეთე
კარგად?რა იყო შენი წარუმატებლობის მიზეზი?
|
|
რა გინდა, შემდეგში უკეთ
გააკეთო?
|
ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობის თვითშეფასების
სქემის ნიმუში
ჩემს აზრს
ღიად გამოვთქვამ
|
ყოველთვის,ზოგჯერ,
არასოდეს
|
როცა სხვა
ლაპარაკობს,ვუსმენ ყურადღებით
|
ყოველთვის,
ზოგჯერ ,არასოდეს
|
განსხვავებულ
აზრს ვითვალისწინებ
|
ყოველთვის,ზოგჯერ
,არასოდეს
|
დაკისრებულ
ფუნქციას ვასრულებ
|
ყოველთვის,ზოგჯერ
,არასოდეს
|
ვიცი,რომ
კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს
|
ყოველთვის,
ზოგჯერ ,არასოდეს
|
ვიცავ
დროის ლიმიტს
|
ყოველთვის,
ზოგჯერ ,არასოდეს
|
ჯგუფის წევრების თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
კი
|
არა
|
აქტიურად ვიყავი ჩარტულიჯგუფის მუშაობაში
|
||
ვიცავდი ჯგუფში მუშაობის წესებს
|
||
ჩემი მოსაზრება იყომნიშვნელოვანი
|
||
ჯგუფის პრეზენტაცია იყოორიგინალური და შეესაბამებოდამოთხოვნას
|
||
ვიცავდი თუ არა წერისსტრატეგიებს
|
||
დაცული იყო დროის ლიმიტი
|
ჯგუფის თითოეული წევრის თვითშეფასების სქემა
იყავი თუ არა მზად
ჯგუფში მუშობისთვის?
|
|
რამდენად დროულად და
კარგად შეასრულე შენზე დაკისრებული მოვალეობა?
|
|
რა გააკეთე ან რა თქვი
ისეთი,რაც შენს ჯგუფს დაეხმარა სამუშაოს შესრულებაში?
|
|
რას გააკეთებდი შემდეგ
ჯერზე ჯგუფის უფრო ეფექტური მუშაობისათვის?
|
|
ხარ თუ არა კმაყოფილი?რა
ისწავლე ჯგუფის წევრებისაგან?
რას გრძნობ სამუშაოს
დასრულების შემდეგ?
|
გადაწყვიტეთ თუ არა დასახული ამოცანა
|
|
რა იყო გუნდის ყველაზე დიდი მიღწევა
|
|
რა ისწავლეთ ერთობლივი მუშაობით
|
|
რა იყო თქვენი ერთობლივი მუშაობის ხარვეზი,ნაკლი?
|
გაკვეთილის თვითშეფასების რუბრიკა
№
|
კრიტერიუმები
/ქულები
|
1
|
2
|
3
|
|||||
1
|
გაკვეთილის
მიზანი გასაგები და კონკრეტული იყო
|
||||||||
2
|
აქტივობები
ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
|
||||||||
3
|
გაკვეთილის
დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
|
||||||||
4
|
მოსწავლეთა
ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
|
||||||||
5
|
გამოყენებული
რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო
პროცესში
|
||||||||
6
|
შეფასების
შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
|
||||||||
7
|
გათვალისწინებული
იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები
|
||||||||
8
|
ჩემი
საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
|
||||||||
9
|
ვიჩენდი
ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
|
||||||||
10
|
ვიყენებდი
აქტიური მოსმენის ტექნიკას
|
||||||||
11
|
ვაძლევდი
მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად
|
||||||||
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
ინფორმაციის მოძიება
|
ვერ ახერეხებს ინფორმაციების მოძიებას
|
მწირია
მოძიებული მასალა.საჭიროებს მასწავლებლის მითითებებსა და რეკომენდაციებს
|
მოძიებული ინფორმაცია და მასალა სრულყოფილია.
სრულად
არაა შედგენილი სამუშაო გეგმა
|
სრულყოფილია მოძიებული მასალა და ინფორმაცია. შედგენილია სამუშაო გეგმა, გამოყენებულია საინფორმაციო ტექნოლოგიები.
|
შემოქმედებითობა
|
სამუშაო უინტერესოა, არ გააჩნია იდეები, მხოლოდ იმეორებს შეთავაზებულ ნიმუშს
|
ნამუშევარი არ გამოირჩევა ორიგინალურობით, ცდილობს გამოთქვას განსხვავებული იდეები, თმცა ვერ ახდენს მის დემონსტრირებას
|
მუშაობს ორიგინალურად, აქვს საინტერესო იდეები, იშვიათად მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები, მაგალითები
|
მუშაობს ორიგინალურად, აქვს საინტერესო იდეები, მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები, მაგალითები
|
პრეზენტაცია
|
ვერ მოახერხეს ინფორმაციის მობილიზება და პრეზენტაცია.
|
ინფორმაცია დამუშავებულია, მაგრამ არა აქვს საპრეზენტაციო ფორმა.
|
ჯგუფმა
შეძლო ინფორმაციის კარგად დამუშავება, მაგრამ პრეზენტაცია არაა კარგად ორგანიზებული.
|
მოპოვებული მასალები და ინფორმაცია კარგადაა დამუშავებული. პრეზენტაცია კარგადაა ორგანიზებული.გამოყენებულია საპრეზენტაციო პროგრამა.
|
ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენება.
|
ვერ ახერხებს ისტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენებას.
|
იყენებს
ისტ-ის ტექნოლოგიებს, მაგრამ ვერ ახდენს საჭირო ინფორმაციის მოპოვებას.
|
იყენებს
ისტ-ის ტექნოლოგიებს და ნაწილობრივ პოულობს საჭირო ინფორმაციებს.
|
იყენებს
ისტ-ის ტექნოლოგიებს და სრულად მოიპოვებს საჭირო ინფორმაციებს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий