среда, 30 мая 2018 г.

შეფასების რუბრიკები


პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
          
პასუხობს თემას



ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)




საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას



იყენებს განსხვავებულ წყაროებს



ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს



იყენებს თვალსაჩინოებას



იცავს დროის ლიმიტს




გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლის თვითშეფასების სქემა

რა იყო გაკვეთილზე შენთვის ყველაზე საინტერესო?
რა ისწავლე ამ გაკვეთილზე?
რა გააკეთე ამ გაკვეთილზე?
ვისთან ერთად იმუშავე?
რა გააკეთე კარგად? რა იყო შენი წარმატების მიზეზი?
რა ვერ გააკეთე კარგად?რა იყო შენი წარუმატებლობის მიზეზი?
რა გინდა, შემდეგში უკეთ გააკეთო?
ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობის თვითშეფასების სქემის ნიმუში


ჩემს აზრს ღიად გამოვთქვამ
ყოველთვის,ზოგჯერ, არასოდეს
როცა სხვა ლაპარაკობს,ვუსმენ ყურადღებით
ყოველთვის, ზოგჯერ ,არასოდეს
განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ
ყოველთვის,ზოგჯერ ,არასოდეს
დაკისრებულ ფუნქციას ვასრულებ
ყოველთვის,ზოგჯერ ,არასოდეს
ვიცი,რომ კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს
ყოველთვის, ზოგჯერ ,არასოდეს
ვიცავ დროის ლიმიტს
ყოველთვის, ზოგჯერ ,არასოდეს

 ჯგუფის წევრების თვითშეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
კი
არა
აქტიურად ვიყავი ჩარტულიჯგუფის მუშაობაში
ვიცავდი ჯგუფში მუშაობის წესებს
ჩემი მოსაზრება იყომნიშვნელოვანი
ჯგუფის პრეზენტაცია იყოორიგინალური და შეესაბამებოდამოთხოვნას
ვიცავდი თუ არა წერისსტრატეგიებს
დაცული იყო დროის ლიმიტი
                           
  ჯგუფის თითოეული წევრის თვითშეფასების სქემა
იყავი თუ არა მზად ჯგუფში მუშობისთვის?
რამდენად დროულად და კარგად შეასრულე შენზე დაკისრებული მოვალეობა?
რა გააკეთე ან რა თქვი ისეთი,რაც შენს ჯგუფს დაეხმარა სამუშაოს შესრულებაში?
რას გააკეთებდი შემდეგ ჯერზე ჯგუფის უფრო ეფექტური მუშაობისათვის?
ხარ თუ არა კმაყოფილი?რა ისწავლე ჯგუფის წევრებისაგან?
რას გრძნობ სამუშაოს დასრულების შემდეგ?

გადაწყვიტეთ თუ არა დასახული ამოცანა
რა იყო გუნდის ყველაზე დიდი მიღწევა
რა ისწავლეთ ერთობლივი მუშაობით
რა იყო თქვენი ერთობლივი მუშაობის ხარვეზი,ნაკლი?
                                   გაკვეთილის თვითშეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები /ქულები
1
2
3
1
გაკვეთილის მიზანი გასაგები და  კონკრეტული  იყო
2
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
3
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
4
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
5
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
6
შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
7
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები
8
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
9
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
10
ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
11
ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად



ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები
დაბალი
დამაკმაყოფილებელი
კარგი
საუკეთესო
ინფორმაციის მოძიებ

ვერ ახერეხებს ინფორმაციების  მოძიებას
მწირია მოძიებული მასალა.საჭიროებს მასწავლებლის მითითებებსა და რეკომენდაციებს
მოძიებული ინფორმაცია და მასალა სრულყოფილი.
სრულად არაა შედგენილი სამუშაო გეგმა
სრულყოფილია მოძიებული მასალა და ინფორმაცია. შედგენილია სამუშაო გეგმა, გამოყენებულია საინფორმაციო ტექნოლოგიები.
შემოქმედებითობ

სამუშაო  უინტერესოა,  არ გააჩნია იდეები, მხოლოდ იმეორებს შეთავაზებულ ნიმუშს
ნამუშევარი არ გამოირჩევა ორიგინალურობით, ცდილობს   გამოთქვას განსხვავებული იდეები, თმცა  ვერ ახდენს მის დემონსტრირებას
 მუშაობს  ორიგინალურად, აქვს საინტერესო იდეები, იშვიათად მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები, მაგალითები
 მუშაობს ორიგინალურად, აქვს  საინტერესო იდეები, მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები, მაგალითები
პრეზენტაცია
ვერ მოახერხეს ინფორმაციის მობილიზება და პრეზენტაცია.
ინფორმაცია დამუშავებულია, მაგრამ არა აქვს  საპრეზენტაციო ფორმა.
ჯგუფმა შეძლო ინფორმაციის კარგად დამუშავება, მაგრამ პრეზენტაცია არაა კარგად ორგანიზებული.
მოპოვებული მასალები და ინფორმაცია კარგადაა დამუშავებული. პრეზენტაცია კარგადაა ორგანიზებული.გამოყენებულია საპრეზენტაციო პროგრამა.





სტ-ის ტექნოლოგიების გამოყენება.
ვერ ახერხებს ისტ-ის ტექნოლგიების გამოყენებას.
იყენებს ისტ-ის ტექნოლოგიებს, მაგრამ ვერ ახდენს საჭირო ინფორმაციის მოპოვებას.
იყენებს ისტ-ის ტექნოლოგიებს და ნაწილობრივ პოულობს საჭირო ინფორმაციებს.
იყენებს ისტ-ის ტექნოლოგიებს და სრულად მოიპოვებს საჭირო ინფორმაციებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий