პროფესიული განვითარების
ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
#
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის განხორციელების
ინდიკატორი
|
1
|
შეფასების რუბრიკების შექმნა
|
პროფესიული ლიტერატურის (სწავლება და შეფასება) დამუშავება
|
2016 წელი, თებერვალი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
კოლეგების რუბრიკების გაცნობა, მათ გაკვეთილზე ფოკუსირებული დაკვირვება
|
თვითშეფასების ცხრილი, კოლეგის უკუკავშირი
|
|||
შეფასების რუბრიკების შექმნა და გამოყენება გაკვეთილზე
|
კოლეგის მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
|
|||
2
|
დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიების დაუფლება
|
ტრენინგი
|
2016 წელი, აპრილი
|
თვითშეფასების ცხრილი, ტრენერის უკუკავშირი
|
გაკვეთილების ჩატარება
|
თვითშეფასება, კოლეგების უკუკავშირი
|
|||
3
|
საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
|
პროფესიული ლიტერატურის
გაცნობა
|
2016 წელი,
მაისი
|
თვითშეფასება
|
მიზნობრივ ჯგუფებში გამოცდილების გაზიარება
|
კოლეგის მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
|
|||
4
|
თანამშრომლობითი კულტურის განვითარება
|
სასწავლო ჯგუფებში მუშაობა, ერთობლივი გაკვეთილები
(G-PriEd-ის
ფარგლებში)დისკუსია
|
2016 წელი,
მარტი, მაისი
|
კოლეგების უკუკავშირი
|
ვიდეო გაკვეთილები
|
კოლეგების უკუკავშირი
|
|||
გაკვეთილებზე დასწრება -ანალიზი
|
ჩანაწერების გაკეთება, რეფლექსია
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий